The Reporters - Слобода, песна посветена на #protestiram

The Reporters - Sloboda, песна посветена на #protestiram

The Reporters:
Mile Bosnjakovski (bass)
Zarko Dimitrioski (guitar)
Borjan Jovanovski (drums)
Petrit Saracini (vocals)
Stojan Trpcevski (vocals)

special guest on "Sloboda" - Pedo :)

produced by : Valentino Skenderovski, studio Enterprise II
music: The Reporters
lyrics: Saska Cvetkovska

Толку врева
А толку многу тишина
Гласот се крева
Нова лажна вистина

Мртов син
а толку многу верници
се колнат
пред олтар од тупаници

рефрен:
Во овие времиња
Кога се е тишина
Во овие времиња
ти велам слобода.

Гледам страв
И два бога, еден црвен, еден син
гледам срам
И совет, молчи синко, биди фин

Толку врева
А толку многу тишина
Гласот се крева
за нова лажна вистина

рефрен:
Во овие времиња
Кога се е тишина
Во овие времиња
ти велам слобода.

1 comments: (+add yours?)

Артур Борис  said...

Я Артур Борис, жыхар / грамадзянін Рэспублікі Расія. Мне 52 гады, прадпрымальнік / бізнесмен. У мяне калісьці былі складанасці з фінансаваннем майго праекта / бізнесу, калі не мой добры сябар, які пазнаёміў мяне са спадаром Бенджамінам Лі, каб атрымаць крэдыт у яго кампаніі на суму 250 000 долараў ЗША. Калі я звязаўся з імі, спатрэбілася ўсяго пяць рабочых дзён, каб зрабіць мой крэдытны працэс і перавесці на мой рахунак. Нават пры дрэннай крэдытнай гісторыі яны ўсё яшчэ прапануюць вам паслугу. Яны таксама прапануюць усе віды крэдытаў, такія як бізнес-крэдыты, крэдыты на жыллё, асабістыя крэдыты, крэдыты на аўтамабіль. Я не ведаю, як падзякаваць ім за тое, што яны зрабілі для мяне, але Бог узнагародзіць іх у залежнасці ад свайго багацця ў славе. Калі вам патрэбна тэрміновая матэрыяльная дапамога, звяжыцеся з імі сёння па электроннай пошце Lfdsloans@outlook.com WhatsApp інфармацыя ... + 1-989-394-3740

Post a Comment